divendres, 29 de març del 2013

115. ARTESÀ IMAGINATIU




Gràcies, sostenidor de les meves facultats, pel do més preciós de la meva personalitat, com és la imaginació. La capacitat creativa, sostinguda per la teva caparruda energia, m'ha acompanyat tostemps al llarg del meu camí. En cada lloc, moment i circumstància, la teva inspiració m'ha dictat una resposta original i pràctica al desafiament de les necessitats, personals i comunitàries.
La nostra història ens lliura motius per sentir-nos petits déus. Uns déus artesans d'invencions casolanes.
Tota la teringa d'iniciatives que han teixit la xarxa d'atenció als marginats de Mallorca són invents nostres. Des dels acolliments fins a la família autogestionada de Can Gazà, passant per l'Hospital de Nit, centre de transeünts, refugi, i tots els altres centres marginals. Llevat de Projecte Home, tots foren engendrats, parits i surats per la nostra deessa, la nostra folla imaginació.
El mèrit de la nostra particular fàbrica de somnis radica en la perseverança  de les seves invencions.
Ara mateix, a la cuina on deixondim diàriament el plaer de la creació culinària, l'atreviment imaginatiu alimenta la nostra subsistència.
La mateixa dèria d'agilitat mental soluciona els imbècils problemes de  convivència.
Gratitud especial et vull retre, esperit sant meu, per les miraculoses i sorprenents sortides a la meva humil creació literària. Només pel desenllaç que em dictares per a "Negrada" t'hauria d'estar eternament agraït. T'hi estic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada