“El
Bisbat de Mallorca es present a les xarxes socials amb la posada en marxa d’un
perfil al Facebook i al Twitter. Es tracta de mantenir informats els usuaris al
minut sobre les activitats de la institució”.
Llavors, segueix
proclamant la bona nova: “Paral·lelament, s’ha renovat completament la
pàgina web del Bisbat i el full dominical”.
Per tenir notícies
importants cada minut hauran de penjar a
la xarxa els pics que el bisbe va a l’excusat o les vegades que sona l’alarma
al baix ventre de la primera verge consagrada. Quant a això, en tot el món no
trobaríem un teòleg capdefava que ens expliqui
per què cony el déu dels catòlics romans necessita telets de verge.
Amb els mitjans de
comunicació ens passa la mateixa cosa d’aquell doctor que dominava vuit
llengües, però no tenia res a dir. Les bajanades sonen igual en tots els
idiomes, fins i tot en el de signes.
Amb tants de
mitjans, el missatge, on queda?
Tanmateix, el
testimoni, l’exemple, segueix sent la columna vertebral de la comunicació.
Davant totes les
xarxes socials, els bandejats d’aquesta església avorrida ens quedam amb la
nostra antiga sentència: “Ens convencen les idees, però ens determinen les
persones”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada